مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 09:452017-09-24سياسي

استاندار خوزستان: شهدای "صابیین مندایی" شهدای میهن هستند


استاندار خوزستان با اشاره به تعامل اقلیت صابیین مندایی با مسلمین گفت: این روابط می تواند سرمشق و الگویی برای سایر گروه ‎ ها، ادیان و مذاهب مختلف باشد تا به یاری خدا بتوانیم دست در دست یکدیگر کشور عزیزمان را به سمت پیشرفت و ترقی سوق دهیم.

- استاندار خوزستان: شهدای "صابیین مندایی" شهدای میهن هستند استاندار خوزستان با اشاره به تعامل اقلیت صابیین مندایی با مسلمین گفت: این روابط می تواند سرمشق و الگویی برای سایر گروه ‎ ها، ادیان و مذاهب مختلف باشد تا به یاری خدا بتوانیم دست در دست یکدیگر کشور عزیزمان را به سمت پیشرفت و ترقی سوق دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، غلامرضا شریعتی در همایش بزرگداشت شهیدان صابیین مندایی ایران که شنبه شب در مندی صابیین اهواز برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت فرارسیدن ایام محرم اظهار کرد: اگرچه امام حسین(ع) امام سوم شیعیان است اما آموزه‎های او تنها مختص شیعیان نیست بلکه چراغ راهی است برای تمام آزادی طلبان و حق‏خواهان و آنانی که از ظلم به سمت دموکراسی تبری می‎جویند و از این بابت یاد آن امام همام را گرامی می‎داریم.

وی در ادامه عنوان کرد: انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان در دفاع مقدس در مقابل مهاجمین و دژخیمان و در مقابل همه هجمه‎ها ایستاد و سختی‎ها را به جان خرید و شاید اولین جنگی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: شهدای "صابیین مندایی" شهدای میهن هستند

استاندار خوزستان: شهدای "صابیین مندایی" شهدای میهن هستند