مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 08:352017-09-24سياسي

راه اندازی ستاد بازسازی عتبات عالیات مهاجران افغان در البرز


" مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات مهاجران افغان گفت که به همت مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز، نخستین دفتر این ستاد ویژه مهاجران افغانستان در ایران در این استان راه اندازی شد.

حجت الاسلام سید سرور هاشمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امروز جای امام خمینی (ره ) و شهدا خالی است تا ببینند که مقلدین امام (ره) و شیعیان عاشقانه در عتبات عالیات کار می کنند.

وی اظهار داشت: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و آموزه های دینی و با ابتکار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز افتخار مشارکت در امر بازسازی عتبات عالیات را داریم.

وی با بیان اینکه این نخستین ستاد بازسازی عتبات عالیات مهاجران افغانستان در ایران است ، اظهار داشت: برای جلب مشارکت مهاجرین حدود یک سال همایش های مختلف برگزار کردیم که غیر از مشارکت در بازسازی عتبات کارهای فرهنگی هم انجام می شود.

وی افزود: از جمله این اقدامات فرهنگی اعزام کاروان زیارتی خواهران توسط ستاد است که به جز ایجاد شادمانی که در بین خانواده های مهاجر کرده، با بازگویی این اقدامات اثرات مثبت عملکرد ستاد بازسازی در دل های مهاجرین نقش می بندد.

هاشمی بیان داشت: با تفرقه ای که دشمنان درصدد هستند بین علمای شیعه و شیعیان و همچنین بین مهاجرین و جمهوری اسلامی ایجاد کنند ما می توانیم از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ستاد بازسازی عتبات عالیات مهاجران افغان در البرز

راه اندازی ستاد بازسازی عتبات عالیات مهاجران افغان در البرز