مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1396 ساعت 00:562017-09-23بين الملل

شیرین زارع پور پشت پرده خروج آمریکا از برجام و ضرورت برخورد شجاعانه


ضروری است که دولت روحانی و دستگاه سیاست خارجی کشورمان، با ادبیات محکم و شجاعانه و بیان راه های گزینه های عملی ایران در واکنش به هر نوع بازی جدید آمریکا در برجام، - اقدام کنند در حالی این روزها برجام روی دستان امریکایی ها و متحدان اروپایی شان بالا و پایین می شود که دولت جدید آمریکا سعی می کند مقامات اروپا را در جهت اهداف خاصی با خود همراه سازد.

طبق آن چه در کنگره امریکا مصوب شده است، هر 90 روز یک بار، رییس جمهور این کشور باید درباره روند پایبندی ایران به برجام، گزارش خود را اعلام کند و ترامپ در روزهای قبل ضمن انجام این کار، تحریم های دیگری را هم علیه ایران امضا کرد.

موعد بعدی ارائه گزارش، طی روزهای آینده و در ماه اکتبر خواهد بود.

رکس تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا، در جهت هدف خاص آمریکا در برجام که همانا تجدیدنظر در آن است، تمام تلاش خود را صرف کرد تا سه کشور اروپایی امضا کننده توافق هسته ای با ایران را به تمدید محدودیت های این توافق راضی کند.

پس از آن، رویترز با استناد از منابع آگاه اعلام کرد که دولت ترامپ در حال آماده سازی طرحی است که به وسیله آن فشارها را بر تهران برای جلوگیری از برنامه های موشکی بالستیک و حمایت از شبه نظامیان در عراق و سوریه افزایش دهد و به زعم یک مقام ارشد دولت آمریکا این طرح یک استراتژی گسترده ای درباره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیرین زارع پور پشت پرده خروج آمریکا از برجام و ضرورت برخورد شجاعانه

شیرین زارع پور پشت پرده خروج آمریکا از برجام و ضرورت برخورد شجاعانه