مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 20:452017-09-23سياسي

ندای لبیک یاحسین (ع) در امامزادگان کشور


همزمان با دومین روز ماه محرم مردم در امامزادگان و بقاع متبرکه هم نوا با ورود کاروان امام حسین(ع) به کربلا ندای لبیک یا حسین(ع) سر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر شنبه (یکم مهرماه) همزمان با دومین روز از ماه محرم و ورود کاروان امام حسین(ع) به کربلا، ندای لبیک یاحسین(ع) در امامزاده عبدالله لواسان و سایر امامزادگان طنین انداز شد.

در این مراسم مردم و تنی چند از مسئولان سازمان اوقاف به همراه دسته کاروان نمادین کربلاء مسیر امامزاده عبدالله(ع) را با ندای "لبیک یاحسین(ع)"، "لبیک یا زینب(س)"، "لبیک یامهدی(عج)" طی کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین مهدی زینعلی - رییس اوقاف و امور خیریه لواسانات - با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: باتوجه به اینکه کاروان امام حسین(ع) در روز دوم به کربلاء می رسند ما در منطقه اوقاف لواسان درصدد برآمدیم این کاروان نمادین را به راه اندازیم.

وی ادامه داد: نام امام حسین(ع) مظهر قیام بوده و این حرکت همواره پویا و ادامه دار خواهد بود، طبق احادیث نبوی در روایات اسلامی وارد شده که زمانی می رسد مردمی برای گرامیداشت یاد و خاطره امام حسین(ع) مجالسی برپا می کنند و امروز دقیقا همان زمان است و مردم ما همواره برای زنده نگه داشتن یاد و نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندای لبیک یاحسین (ع) در امامزادگان کشور

ندای لبیک یاحسین (ع) در امامزادگان کشور