مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 20:102017-09-23اقتصادي

50 هزار زندانی در کشور 1100 نوع محصول تولید می کنند


مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور گفت: 50 هزار زندانی در سراسر کشور در سایه اقداماتی که این بنیاد در حوزه توانمندسازی و اشتغالزایی برای آنان ایجاد کرده است بیش از 1100 نوع محصول تولید می کنند.

- رحیم مطهرنژاد در حاشیه بهره برداری از دو طرح تولیدی و خدماتی در مجتمع کشت و صنعت کوثر ساوه وابسته به بنیاد تعاون زندانیان کشور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه مرکزی، اظهار کرد: بنیاد تعاون زندانیان یک نهاد غیردولتی است که با هدف حرفه آموزی و اشتغال زندانیان کشور و توانمند سازی زندانیان برای بازگشت مجدد به اجتماع تاسیس شده است.

وی افزود: به همین منظور این بنیاد با احداث 800 واحد تولیدی در حوزه حرفه آموزی و اشتغال زندانیان فعالیت دارد و توانسته برای حدود 50 هزار زندانی در دو گروه اشتغال مولد و غیر مولد، شغل ایجاد کند.

مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور با اشاره به ایجاد اشتغال مولد برای 35 هزار نفر از زندانیان اظهار کرد: این تعداد زندانی در قبال کاری که انجام می دهند دستمزد و حق الزحمه دریافت می کنند.

مطهرنژاد با اشاره به ایجاد واحدهای تولیدی در تمامی استان های کشور توسط بنیاد تعاون زندانیان کشور تصریح کرد: در حال حاضر هشت شرکت تخصصی وابسته به بنیاد در کشور فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هزار زندانی در کشور 1100 نوع محصول تولید می کنند

50 هزار زندانی در کشور 1100 نوع محصول تولید می کنند