مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 18:452017-09-23سياسي

در نخستین نشست دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام چه گذشت؟


دکتر محسن رضایی سامان بخشیدن به امر نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام را که مورد تأکید مؤکد رهبری معظم انقلاب است، یکی از برنامه های جدی دوره جدید مجمع ذکر کرد - نخستین نشست دوره دور فعالیت مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور اکثریت اعضاء امروز برگزار شد و درباره راهبردهای مورد تاکید رهبر معظم انقلاب برای دوره تازه فعالیت این مجموعه از جمله نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام سخن به میان آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نخستین جلسه در هفتمین دوره فعالیت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد تا بدین ترتیب دوره تازه ای از فعالیت این نهاد عالی سیاست گذار و ناظر آغاز شود.

در ابتدای این جلسه، آیت الله هاشمی شاهرودی به اعضاء خوش آمد گفت و برای دوره جدید مجمع براساس احکام، پیوست ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری، آرزوی توفیق و موفقیت های بیشتر کرد.

آیت الله هاشمی شاهرودی، رحلت آیت الله راستی را نیز تسلیت گفت و افزود: ایشان شخصیتی بسیار تأثیرگذار در انقلاب اسلامی و دارای مسئولیت های مهم مختلف در انقلاب و حوزه های علمیه نجف و قم و شخصیتی بسیار بزرگ برای کشور ما بود.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین یاد و خاطره آیت الله علی اصغر معصومی شاهرودی را گرامی داشت و از شخصیت بزرگوار این مرحوم تجلیل کرد و آرزو کرد روح درگذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نخستین نشست دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام چه گذشت؟

در نخستین نشست دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام چه گذشت؟