مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 18:252017-09-23سياسي

واردات برنج به کشور در فصل برداشت


دبیرانجمن برنج با انتقاد از واردات بی رویه این محصول در فصل برداشت، گفت: سطح زیرکشت برنج در استانهای غیرشمالی افزایش یافته و وزارت جهاد نتوانسته این مساله را کنترل کند.

- انعکاس دیدارهای رییس جمهور روحانی در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با سیاستمداران اروپا و تأکید بر محافظت از برجام، سخنان تند ترامپ و نتانیاهو در سازمان ملل درباره ایران، برجام و خاورمیانه، معرفی فیلم نفس به عنوان نماینده ایران در آکادمی اسکار، حواشی افشاگری بی سابقه آبی ها علیه یکدیگر در 90 و اظهارات آیت الله جنتی در مورد تذکر از جایگاه مجلس خبرگان به دولت، از موضوعات مورد توجه روزنامه های در گزارش ها و یادداشت های امروزشان است.

در پانصد و هشتمین ساعت صفر خواهید شنید؛ ساعت صفر زمانی است برای شنیدن ناشنیده ها.

ساعت صفر برای کسانی است که وقت خواندن ندارند، ولی وقت شنیدن دارند و علاقه دارند ناشنیده هایی دیگری همچون: گلایه زهره حمیدی از باندبازی در سینما؛ نظر دکتر ابراهیم دینانی راجع به پوشیدن شلوار لی پاره؛ را بشنوند.

سخنرانی امروز دونالد ترامپ در سازمان ملل، به ویژه آنجایی که به ایران و توافق هسته ای تاخت، توجهات جهانی را به خود معطوف کرد، به گونه ای که بسیاری از مقامات سیاسی و کارشناسان به این اظهارات تند و شدید ترامپ واکنش منفی و مثبت زیادی نشان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات برنج به کشور در فصل برداشت

واردات برنج به کشور در فصل برداشت