مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 16:362017-09-23فرهنگي

درخشش مستندی ایرانی در جشنواره یاهورینای بوسنی


مستند راه بی عبور از تولیدات صدا و سیما در جشنواره یاهورینای کشور بوسنی موفقیت کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، از میان آثار ارسالی امورجشنواره های بین المللی اداره کل بین الملل رسانه ملی به جشنواره Jahorina Film Festival ، مستند راه بی عبور ساخته محمدرضا حافظی تولید صدا و سیمای مرکز لرستان موفق شد جایزه اصلی بخش مستند یازدهمین جشنواره Jahorina 2017 بوسنی و هرزگوین را ازآن خود کند.

مستند 37 دقیقه ای راه بی عبور Lonely Road ، درباره معلم فداکاری به نام عزیز است که حضورش در یک منطقه صعب العبور استان لرستان باعث تغییرات بزرگی می شود.

تلاش های صادقانه و بی توقع این معلم برای فراهم آوردن امکانات تحصیلی برای بچه های برخی از عشایر غیورکشورمان در این مستند به تصویر کشیده شده است .

مستند راه بی عبور تاکنون توانسته است در جشنواره های سینما حقیقت ، نوزدهمین جشنواره رادیویی و تلویزیونی مراکز استانها و جشنواره فیلمهای دینی رویش به عنوان فیلم برتر معرفی شود و تندیس این جشنواره ها را به خود اختصاص دهد.

محمدرضا حافظی متولد سال 1351 خرم آباد و فارغ التحصیل کارگردانی سینما در کارنامه ی فیلمسازی خود ، ساخت آثاری چون ؛ بال کاغذی، نقش بر دیوار، یک قربانی بزرگ و لیر به چشم می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش مستندی ایرانی در جشنواره یاهورینای بوسنی

درخشش مستندی ایرانی در جشنواره یاهورینای بوسنی