مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 15:562017-09-23سياسي

در پیامی معاون اول رییس جمهور رحلت آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت


معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت عالم بزرگوار، یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری آیت الله حسین راستی کاشانی را تسلیت گفت.

- معاون اول رییس جمهور رحلت آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت عالم بزرگوار، یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری آیت الله حسین راستی کاشانی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی درگذشت عالم بزرگوار، یار دیرین امام (ره) و مقام معظم رهبری آیت الله حسین راستی کاشانی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون رحلت عالم ربانی و وارسته، یار دیرین انقلاب، امام (ره) و مقام معظم رهبری، آیت الله حسین راستی کاشانی رضوان الله تعالی علیه موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

عمر شریف و پر برکت این عالم بزرگوار، در طول سالیان نهضت امام خمینی(ره) به مبارزه و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به مجاهدت در عرصه های مختلف سیاسی و فرهنگی و در خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی سپری شد.

این ضایعه و مصیبت بزرگ را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه بیت مکرم ایشان تسلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پیامی معاون اول رییس جمهور رحلت آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت

در پیامی معاون اول رییس جمهور رحلت آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت