مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 15:252017-09-23فرهنگي

«چشم جنگ» حاتمی کیا به نقد و بررسی رسید


برنامه این هفته ی کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند « چشمِ جنگ» به کارگردانی یوسف حاتمی کیا و تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا اختصاص یافته است.

- برنامه این هفته ی کانون فیلم سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، به نمایش و نقد فیلم مستند چشمِ جنگ به کارگردانی یوسف حاتمی کیا و تهیه کنندگی ابراهیم حاتمی کیا اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، این فیلم از ساعت 17 عصر روز یکشنبه 2 مهر 96 در سالن سینماحقیقت این مرکز به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور یوسف حاتمی کیا(کارگردان)، ناصر صفاریان و حبیب احمدزاده(منتقد میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

در خلاصه داستان مستند چشم جنگ آمده است: سعید صادقی، عکاس جنگ، سرنوشت امروزِ شخصیت های داخل عکس هایش را پی گیر می شود و به دنبال آن ها می گردد.

عوامل تولید این مستند عبارتند از: پژوهش و کارگردانی: یوسف حاتمی کیا و مهدی برجیان، تهیه کننده: ابراهیم حاتمی کیا، تدوین: یوسف حاتمی کیا و موحد تاری مرادی، موسیقی: کارن همایون فر، طراحی صدا: مهرداد جلوخانی و با حضور: محمود کلاری، سیف الله صمدیان، محمد فرنود و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چشم جنگ» حاتمی کیا به نقد و بررسی رسید

«چشم جنگ» حاتمی کیا به نقد و بررسی رسید