مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 14:102017-09-23ورزشي

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره رأی فیفا در موضوع طارمی


باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از کلیه ظرفیت های قانونی در جهت اعتراض به رأی صادره در ارتباط با موضوع فیفا استفاده خواهد کرد و مهاجم محروم خود را تا زمان فراهم شدن شرایط قانونی، - در بازی ها به کار نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت این باشگاه و مهدی طارمی بیانیه ای منشتر کرد که به این شرح است: در تاریخ اول مهر ماه 1396 رأی صادره از فیفا در خصوص شکایت شرکت سهامی فوتبال ریزه اسپور تیر ملاری ترکیه از بازیکن مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس، به باشگاه ابلاغ گردید.

برابر رأی صادره باشگاه از دو پنجره نقل و انتقالات محروم گردیده و بازیکن نیز علاوه بر محرومیت چهار ماهه به مبالغ مالی جریمه شده است.

باشگاه پرسپولیس با اعتقاد به این که تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الهلال عربستان بازی خواهد داشت و در شرایط حساسی قرار دارد، ضمن استفاده از کلیه ظرفیت های قانونی در جهت اعتراض به رأی صادره در دادگاه عالی ورزش، با احترام به آرای صادره از طرف فیفا و رعایت مقررات حرفه ای فوتبال، از بازیکن در بازی های پیش رو استفاده نخواهد کرد تا با استفاده از ظرفیت های حقوقی، شرایط قانونی به نحو مطلوب مهیا و رعایت گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره رأی فیفا در موضوع طارمی

بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره رأی فیفا در موضوع طارمی