مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 13:402017-09-23سياسي

توصیه های آیت الله مکارم به خطباء، و مداحان


آیت الله مکارم شیرازی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و در آستانه عاشورای حسینی، با صدور بیانیه ای، توصیه هایی به مسئولان هیئت ها، خطبا، مداحان و عزاداران حسینی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن بیانیه آیت الله مکارم شیرازی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیمعاشورا با تمام شکوه و عظمتش فرا می رسد و خون تازه ای در عروق همگان، مخصوصاً عاشقان مکتب حسینی به جریان می اندازد.

ملّت مسلمان ما بلکه غیر مسلمانان، بسیاری از درس ها را از مکتب سالار شهیدان کربلا آموخته اند و باز هم درس های بیشتری در این دانشگاه بزرگ ایثار و شهادت خواهند آموخت.

عزاداران حسینی، اعم از خطبا، مداحان، مسؤولین هیئت ها و همه کسانی را که به هر عنوان مشتاقانه در این مراسم شرکت می کنند ـ مخصوصاً جوانان عزیز که نقش اصلی را دارند ـ به رعایت نکات زیرا توصیه می کنیم:* همگی سعی کنند با درس های مهم این قیام مقدس و اهداف آن، بیشتر آشنا شوند و آن را سرمشق زندگی خود قرار دهند تا از شور و شر دنیای مادی و نقشه های ظالمان در امان بمانند.

* از کارهایی که موجب وهن مذهب در نظر دوست و دشمن می شود، مخصوصاً قمه زدن و اعمالی مانند آن بپرهیزند، زیرا دشمنان برای دگرگون ساختن چهره این مراسم عظیم، تنها همان صحنه ها را در رسانه های خود منتشر می کنند، تا از جاذبه های فوق العاده این مراسم بکاهند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های آیت الله مکارم به خطباء، و مداحان

توصیه های آیت الله مکارم به خطباء، و مداحان