مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 13:202017-09-23سياسي

وزیر دفاع: موشک خرمشهر تا "لحظه انهدام هدف" قابل هدایت است


" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: خرمشهر با بردی مؤثر و ویژگی هایی منحصر به فرد موشکی فوق العاده چابک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس با بیان اینکه افتخار می کنیم صنعت دفاعی کشور ما کاملاً بومی است افزود: انواع موشک ها و تجهیزات رزم زمینی، پدافند هوایی و سامانه های رزم دریایی کاملاً ایرانی است و متخصصان پا در رکاب ما این راه را همچنان با قدرت ادامه می دهند.

وزیر دفاع گفت: تا زمانی که سخن سرایی برخی با زبان تهدید است تقویت بنیه دفاعی کشور ادامه خواهد داشت و ایران برای تولید انواع تسلیحات موشکی، زمینی، دریایی و پدافندی از هیچ کشوری اجازه نمی گیرد.

وی با اشاره به اینکه سیاست دفاعی ما بازدارندگی است و ایران اسلامی تحت تأثیر هیچ تهدید، تحریم و فشاری قرار نمی گیرد، تصریح کرد: طراحی ها، تاکتیک ها و تکنیک های دفاعی ما متناسب با انواع تهدیدات پیش رو و شرایط ژئوپلتیکی کشور است.

وزیر دفاع با بیا اینکه جغرافیای ایران اسلامی جغرافیایی پیچیده و شگفت انگیز است، تأکید کرد: وزارت دفاع تولید تسلیحات خود را با توجه به فکر دشمن طراحی می کند.

امیر حاتمی افزود: با قدرت نگهبان امنیت ایران اسلامی هستیم و سخن گفتن با تهدید و بی ادبی هیچ اثری بر اراده مسئولان کشور ندارد بل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: موشک خرمشهر تا "لحظه انهدام هدف" قابل هدایت است

وزیر دفاع: موشک خرمشهر تا "لحظه انهدام هدف" قابل هدایت است