مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 12:402017-09-23سياسي

نماینده اردبیل: بدون آموزش و پرورش قوی توسعه بی معناست


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون آموزش و پرورش قوی توسعه در کشور بی معناست و هیچ نتیجه و ثمری ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد فیضی در آیین بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت در مدرسه شاهد شهید جهازی اردبیل اظهار داشت: ضرورت توجه به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه تاثیرگذار در جامعه بیش از هر زمان دیگر احساس می شود به طوری که در مسیر توسعه ما همواره با پیش بندهایی با معنا روبه رو هستیم که در این فرایند توسعه روبه جلو همواره با نیروی انسانی توانمند قابل تحقق است.

وی با بیان اینکه توسعه عرصه های مختلف بدون حضور انسان های شایسته و توانمند بی معناست افزود: اگر آموزش و پرورش قوی نداشته باشیم قطعا توسعه بی معنا است و تلاش معلمان نیز هیچ نتیجه و ثمره ای نخواهد داشت.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش امروز از یک نهاد با نگاه مصرفی به یک نهاد تحول آفرین تبدیل شده است، گفت: همه عوامل که منجر به توسعه و ارتقای نیروی انسانی می شود در سایه نظام تعلیم و تربیت باید مورد توجه قرار گیرد.

فیضی با بیان اینکه زمان مدیریت سلیقه ای در مدارس به اتمام رسیده است عنوان کرد: ما باید بر اساس سند تحول بنیادین به مدیریت تحول آفرین در مدارس توجه جدی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اردبیل: بدون آموزش و پرورش قوی توسعه بی معناست

نماینده اردبیل: بدون آموزش و پرورش قوی توسعه بی معناست