مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 12:252017-09-23حوادث

آتش نشانی اراک برای حادثه ای همچون پلاسکو تجهیز نیست


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: با وجود آنکه آتش نشانان اراکی تاکنون در کلیه عملیات ها موفق بوده اند، اما در صورت وقوع حادثه ای همچون حریق و ریزش ساختمان پلاسکو امکانات به روز در اراک موجود نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود آقازیارتی در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته آتش نشانی و خدمات ایمنی برگزار شد، اظهار کرد: هرقدر میزان ارتقا و تامین تجهیزات در مجموعه آتش نشانی ها صورت گیرد، باز هم با کمبود مواجه هستیم، حتی آتش نشانی پایتخت کشور که امکانات به روزی در اختیار دارد در چنین حادثه ای با کمبود مواجه بود و اراک نیز این قاعده مستثنی نیست.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات ویژه آتش نشانی، اروپایی و گرانقیمت است، افزود: با توجه به وجود برج های بلندی همچون برج سفید، کوروش، داریوش و .

در اراک در صورت وقوع حریق نیاز به خودرونردبان 68 متری هست در صورتی که در حال حاضر خودروی موجود در اراک 32 متر ارتفاع دارد که قطعا جوابگو نیست.

آقازیارتی با بیان اینکه رقم مورد نیاز برای تامین این خودرو 7.

5 میلیارد تومان است، تصریح کرد: شهرداری ها به تنهایی قادر به تامین همه تجهیزات و نیازهای آتش نشانی نیستند و در این راستا نیازمند حمایت دولت هستند، به همین واسطه از طریق نمایندگان مجلس مکاتباتی در راستای تامین خودرونردبان صورت گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی اراک برای حادثه ای همچون پلاسکو تجهیز نیست

آتش نشانی اراک برای حادثه ای همچون پلاسکو تجهیز نیست