مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 12:102017-09-23اقتصادي

دستگاه های اطلاعاتی دلالی و خرید سپرده ها را پیگیری کنند


یک عضو شورای پول و اعتبار با اشاره به رواج خرید سپرده مردم در بانک ها از سوی دلالان گفت که این کار محمل قانونی ندارد و دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی باید با حساسیت این موضوع را دنبال کنند.

- محمدرضا تابش در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: متاسفانه به دلیل رشد موسسات اعتباری فاقد مجوز و صندوق های قرض الحسنه که نظارت بر آنها انجام نمی شد، اقتصاد کشور بالاخص بازار پول و سرمایه دچار تشتت شد و پیامدهای آن اتفاقاتی بود که برای سپرده گذاران ثامن الحجج، فرشتگان و .

افتاد.

وی افزود: بانک مرکزی با تصویب شورای پول و اعتبار و در راستای انجام تکالیف قانونی اش عزم خود را جزم کرد و کار جهادی انجام داد تا این موسسات اعتباری را ساماندهی کند.

بدیهی است این کار با مخالفت هایی روبرو شد.

اکنون هم اگرچه بانک مرکزی ورود کرده و اعلام کردند که ساماندهی موسسات اعتباری فاقد مجوز انجام شده ولی به عنوان عضو شورای پول و اعتبار می گویم که به ثمر رسیدن این کار مستلزم حمایت همه ارکان حاکمیت از جمله سه قوه است و اگر این حمایت دائمی، مستمر و طبق برنامه زمانبندی نباشد این حرکت خوب ناکام می ماند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای سودجو به دلیل ضعف هایی که در سیستم بانکی کشور ایجاد شده دست به سوء استفاده می زنند و اقداماتی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اطلاعاتی دلالی و خرید سپرده ها را پیگیری کنند

دستگاه های اطلاعاتی دلالی و خرید سپرده ها را پیگیری کنند