مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 12:052017-09-23اجتماعي

لزوم آموزش مفاهیم "اقتصاد مقاومتی" در کنار مهارت های زندگی در مدارس


تلاش های ما برای نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی راه به جایی نمی برد مگر اینکه این تلاش ها را از مدارس آغاز کنیم تا دانش آموزان به مفهوم تولید داخل و اعتماد به نیروهای داخلی پی ببرند.

- لزوم آموزش مفاهیم "اقتصاد مقاومتی" در کنار مهارت های زندگی در مدارس استاندار خوزستان گفت: تلاش های ما برای نهادینه سازی اقتصاد مقاومتی راه به جایی نمی برد مگر اینکه این تلاش ها را از مدارس آغاز کنیم تا دانش آموزان به مفهوم تولید داخل و اعتماد به نیروهای داخلی پی ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی در آیین آغاز سال تحصیلی جدید که امروز (یکم مهرماه) به صورت نمادین در هفتکل برگزار شد، اظهار کرد: امروزه تقویت و ارتقا نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی، یک شاخص برای رشد و آگاهی استان ها و از مهم ترین شاخصه های توسعه در جامعه برای تربیت نیروی متعهد و متخصص، مدیر و مدبر و از اهداف نظام جمهوری اسلامی است.

در آمارهایی که یونسکو ارائه می دهد، بر چهار سطح آموزش؛ یعنی پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه و آموزش عالی تاکید می شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: در کشورهای پیشرفته، بیشترین هزینه را به آموزش عمومی؛ یعنی پیش دبستانی و ابتدایی اختصاص می دهند، در حالی که در کشورهای در حال توسعه، بیشترین هزینه ها صرف آموزش عالی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش مفاهیم "اقتصاد مقاومتی" در کنار مهارت های زندگی در مدارس

لزوم آموزش مفاهیم "اقتصاد مقاومتی" در کنار مهارت های زندگی در مدارس