مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 12:002017-09-23سياسي

رحیمی: رونمایی از سامانه موشکی خرمشهر تهدیدات ترامپ را بی پاسخ نگذاشت


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد که رونمایی از سامانه موشکی خرمشهر به نوعی به تهدیدات ترامپ پاسخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رحیمی در مطلبی در کانال تلگرامی اش به عنوان پینگ پنگ تهدیدات بر فراز برجام گفت: پس از سخنان تهدید آمیز و نفرت افکن ترامپ که با شرم آمریکایی ها و تقبیح جهانی مواجه شد، شرکای امریکا در برجام و اتحادیه اروپا نیز بی مایگی رویکرد آمریکا در رویارویی با برجام و ایران را از بافته های رطب و یابس ترامپ آشکارا دریافتند.

در این بین نطق فاخر و شجاعانه و مدبرانه رییس جمهور ایران علاوه بر انعکاس شایسته استدلال و منطق ایران به جهان، ترامپ را در گوشه رینگ به انزوای مضاعف کشاند.

وی افزود: گر چه اعلام آمادگی ایران برای وضعیتی که برجام نباشد در سخنان دکتر روحانی قابل دریافت بود اما حلقه ترامپ گو اینکه منتظر دریافت پاسخی از جنس تهدید صریح بودند که آقای روحانی به درایت این بازی را مدیریت کرد.

از طرف دیگر رونمایی از سامانه موشکی خرمشهر در آغاز هفته دفاع مقدس نیز در راستای تمهیدات دفاعی ایران در حوزه بازدارندگی ارزیابی می شود که در عین حال جنس تهدیدهای ترامپ را هم بی پاسخ نگذاشته است.

به گفته رحیمی در حال حاضر دیپلماسی فعال و سازنده ایران بخوبی فضای سیاسی را همزمان با دستیابی به برجام مدیریت کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: رونمایی از سامانه موشکی خرمشهر تهدیدات ترامپ را بی پاسخ نگذاشت

رحیمی: رونمایی از سامانه موشکی خرمشهر تهدیدات ترامپ را بی پاسخ نگذاشت