مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 10:252017-09-23ورزشي

فرار دو هموطن برانکو از اخراج درهفته هفتم!


در لیگ برتر تنها سه تیم پرسپولیس، سپاهان و گسترش از مربیان خارجی استفاده می کنند و هر سه تیم هم از سه مربی بالای 60 سال کروات سود می برند و همانطور که عنوان شد، - زلاتکو کرانچار کروات با تجربه ای که هدایت سپاهان را بر عهده گرفت تا این تیم را به مسیر موفقیت و بازگشت به جاده قهرمانی بازگرداند، نتایجش در هفت هفته ابتدایی لیگ برتر چنگی به دل نزد و باوجود هزینه هایی که این باشگاه متحمل شد، نمی توان گفت سپاهان چهره مدعی به خود گرفته است.

البته مسئولین باشگاه سپاهان اولتیماتوم به مربی کروات خود را انکار کردند اما با بیان این که وی را ملزم کردند تا طی دو بازی تیم شان را به روزهای خوب بازگرداند، نشان از نارضایتی شان از عملکرد این مرد با تجربه روی نیمکت تیم شان دارد.

شاید در سپاهان اولتیماتوم رسمی و علنی در کار نباشد، اما واقعیت این است که کرانچار روی لبه تیغ قرار دارد و بعید نیست اگر نتواند طی یکی دو هفته دیگر نتایج رضایت بخشی بگیرد، یکی از مربیانی باشد که زودهنگام ناچار به ترک نیمکت تیمش در لیگ هفدهم باشد.

البته تساوی با پرسپولیس در هفته هفتم تا حدودی وضعیت این مربی را بهتر کرد اما همچنان خطر وی را تهدید می کند چرا که سپاهان در جایگاهی نیست که هوادارانش انتظار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار دو هموطن برانکو از اخراج درهفته هفتم!

فرار دو هموطن برانکو از اخراج درهفته هفتم!