مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 10:102017-09-23سياسي

بیانیه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‏ ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید


انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‏ ها به مناسبت بازگشایی دانشگاه ها با صدور بیانیه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی از رییس جمهور تقاضا کردکه وزیری فرهیخته، - پویا، مقبول جامعه دانشگاهی و پایبند به اصول اخلاقی و متعهد به مقام علم ودانش که آشنا به شرایط حاکم بر توسعه علمی در دنیای کنونی باشد برای وزارت علوم پیشنهاد داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: در آستانه مهرماه، بهار تعلیم وتربیت و آموزش و پژوهش در نظام آموزشی کشور آغاز می شود.

مهرماه در فرهنگ این مرز و بوم، جوششی حقیقی از حیات دوباره و تلاش مجدد دانش آموزان و دانش پژوهان برای کسب معرفت، دانش و هنر انسان بودن حکایت می کند.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها در جایگاه یکی از دیرپاترین تشکل های فرهنگی، علمی و سیاسی کشور، بازگشایی مدارس و مراکز علمی و آموزشی که رویشگاه و پرورشگاه نسل امروز و سازندگان فردای ایران اسلامی هستند را به فرهیختگان دانشگاهی، دانش پژوهان، معلمان و دانش آموزان تبریک وتهنیت می گوید.

امسال بازگشایی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در شرایطی رخ می دهد که بر اساس برخی ملاحظات سیاسی هنوز وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری چشم به راه وزیر خود در دولت دوازدهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‏ ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

بیانیه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‏ ها به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید