مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1396 ساعت 08:012017-09-23دانش

پیام رییس دانشگاه آزاد به مناسبت هفته دفاع مقدس


رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، فرهاد رهبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

در متن پیام فرهاد رهبر آمده است: هفته دفاع مقدس خوانش دوباره همه مجاهدت ها و رشادت های مردان و زنان غیوری است که با اراده ای سترگ علیه تجاوز و تعدی به میهن اسلامی به مقابله ایستادند.

رادمردی و پایمردی بی مثال رزمندگان اسلام حکایت غرور، افتخار و رسیدن به اوج قله های استقلال و استکبارستیزی است که در سایه رهنمودهای پدرانه امام خمینی (ره)، حفظ کیان ایران اسلامی برابر زورگویان و ستمگران را رقم زد.

در این پیام آمده است: بزرگداشت شهیدان، جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نشان از صبغه بی مثال هویت ایرانی و اسلامی دارد و سمبل استقامت و شهادت به تاسی از سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و تحقق شعار هیات منا الذله است.

امیدوارم شما جوانان دانشجو، دانشگاهیان و جهادگران علم و دانش با حفظ و گرامیداشت دستاوردهای بی نظیر دفاع مقدس پاسداری از کیان و مرزهای علمی کشور را نیز معنایی دوباره کنید.

فرهاد رهبر در این پیام آورده است: در پایان بار دیگر فرارسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی می دارم و به روان پاک همه شهدای دفاع مقدس درود می فرستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس دانشگاه آزاد به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام رییس دانشگاه آزاد به مناسبت هفته دفاع مقدس