مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 21:252017-09-22ورزشي

جریمه نقدی قابل حل است اما محرومیت پرسپولیس وطارمی قطعی است


تنها جریمه مالی ناشی از تخلف پرسپولیس به باشگاه ترکیه ای درصورت رضایت شاکی خاتمه پیدا می کند ولی حکم محرومیت طارمی و پرسپولیس، جزایی است که فیفا برای تخلف در نظر گرفته و با پرداخت مالی حل نخواهد شد.

- در پی انتشار خبر اختصاصی سایت تابناک ورزشی مبنی بر محرومیت ستاره اول پرسپولیس در آستانه دیدار با الهلال عربستان، برهی منابع بدون اطلاع کافی اقدام به تکذیب خبر کرده اند و همزمان بعضی گمانه زنی ها هم برای جلب رضایت باشگاه ترکیه ای آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، اخباری مبنی بر تلاش های مقامات پرسپولیس و فدراسیون فوتبال برای رفع این محرومیت آغاز شده و قرار است جلسه ای اضطراری برای رسیدگی به حکم فیفا برای پرسپولیس و طارمی تشکیل شود.

نامه محرومیت به دست فدراسیون فوتبال رسیده است و بدلیل تعطیلی فدراسیون در روز جمعه، به باشگاه ابلاغ نشده و ابن کار فردا صبح انجام می شود.

در همین حین، ‏برخی منابع و کانال های ارتباطی از ایران با باشگاه ریزه اسپور ارتباط برقرار کرده اند تا شرایط رضایت و گذشت ریزه اسپور را بررسی کنند.

آنها ادعا می کنند این باشگاه با دریافت مبلغی از شکایت خود صرفنظر خواهد کرد.

اما باید یک نکته مهم حقوقی را مدنظر قرار داد که جریمه مالی ناشی از تخلف پرسپولیس به باشگاه ترکیه ای می رسد که طبق قوانین تا 30 روز باید به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه نقدی قابل حل است اما محرومیت پرسپولیس وطارمی قطعی است

جریمه نقدی قابل حل است اما محرومیت پرسپولیس وطارمی قطعی است