مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 18:102017-09-22ورزشي

واکنش مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به وجود سرنگ در رختکن این تیم


مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با تکذیب وجود سرنگ در رختکن این تیم پس از بازی با آلومینیوم اراک، گفت: برخی به دنبال این هستند که وجهه نفت مسجدسلیمان را خراب کنند و این گونه جا بیندازند که اگر نفت بالای جدول است به دلیل دوپینگ است.

- هدایت یزدی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص پخش صحنه ای از رختکن این تیم پس از بازی با آلومینیوم اراک و وجود سرنگ در رختکن نفت مسجدسلیمان، از برنامه "فوتبال یک" شبکه ورزش، اظهار کرد: با توجه به این که تیم ما در صدر جدول قرار گرفته، همه باید بسیج شوند تا تیم را پایین بکشانند.

این موضوع صحنه سازی است و اگر فردی این کار را انجام دهد، زرنگ تر از این است که آثاری از کار خود باقی بگذارد.

وی تاکید کرد: به هر حال برخی به دنبال این هستند که وجهه نفت مسجدسلیمان را خراب کنند و این گونه جا بیندازند که اگر نفت در بالای جدول است، با سرنگ و دوپینگ است که البته با این کار، فدراسیون را زیر سوال برده اند و تعجب من این است که آقای نوربخش که فردی پخته است و برنامه به این خوبی را برای لیگ یک در نظر گرفته، چگونه این صحنه ها را از رسانه ملی به تصویر می کشد و ذهن مرم را نسبت به فوتبال خراب می کند.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با رد این اتهام نسبت به تیم نفت مسجدسلیمان، گفت: ما دفاعیه ای آماده می کنیم و به کمیته اخلاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به وجود سرنگ در رختکن این تیم

واکنش مدیرعامل نفت مسجدسلیمان به وجود سرنگ در رختکن این تیم