مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 16:512017-09-22بين الملل

کنفرانس منطقه ای برای احیای روند سازش به زودی برگزار می شود


برخی منابع دیپلماتیک از تلاش های قاهره برای برگزاری کنفرانس های منطقه ای جهت احیای روند سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، برخی منابع دیپلماتیک عربی گزارش دادند که تماس های فشرده ای با هدف برگزاری کنفرانس منطقه ای احیای روند سازش با حضور تمامی طرف های فلسطینی و اسراییلی در جریان است.

این منابع گفتند که تماس هایی در سطح منطقه ای و بین المللی در جریان است و قاهره نیز به عنوان ناظر توافقنامه فلسطینی-فلسطینی، محور اصلی را تشکیل می دهد به خصوص که عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر نیز در سخنرانی اخیر خود در سازمان ملل خواستار احیای مذاکرات سازش شد.

وبگاه الیوم السابع به نقل از این منابع افزود که بررسی ها در حال حاضر درباره نوع پرونده هایی که بایستی در این کنفرانس مطرح شود و نحوه فعال سازی آن برای دستیابی به صلح فراگیر متمرکز است و رایزنی ها درباره مکان برگزاری این کنفرانس خواه در شرم الشیخ و یا واشنگتن نیز در حال بررسی است.

طبق این گزارش، در پی حصول توافق آشتی بین فلسطینیان تحت نظارت مصر، دولت آمریکا به احیای روند سازش اهتمام دارد و زمینه را برای ازسرگیری مذاکرات مستقیم بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی مهیا کرده است و قرار است نمایندگان عربستان، اردن، مصر و آمریکا نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس منطقه ای برای احیای روند سازش به زودی برگزار می شود

کنفرانس منطقه ای برای احیای روند سازش به زودی برگزار می شود