مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 16:352017-09-22فرهنگي

جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده


جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی در حالی توسط پخش کنندگان فیلم های سینمایی اعلام شد که طرح نیم بها بودن بلیت ها تا پایان هفته ی دفاع مقدس و پیش از تعطیلات محرم ادامه خواهد داشت و همچنین دو فیلم سینمایی "اکسیدان" و "نهنگ عنبر 2" به علت آغاز ماه محرم از شنبه اکران نخواهند شد.

غلامرضا فرجی ـ مدیر پخش حوزه هنری ـ در گفت وگویی با ایسنا آمار فروش فیلم سینمایی "21 روز بعد" ساخته محمدرضا خردمندان را با دراختیار داشتن 8 سالن سینمایی در تهران و 25 سالن سینمایی در شهرستان ها و بعد از گذشت 8 هفته اکران 1میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام کرد.

فیلم سینمایی "فصل نرگس" به کارگردانی نگار آذربایجانی نیز با اکران در 12 سالن و در 6 هفته در مجموع 300 میلیون تومان فروش داشته است.

همچنین فیلم سینمایی "زیر سقف دودی" ساخته پوران درخشنده تاکنون نزدیک به 3 میلیارد تومان فروش داشته است، این فیلم سینمایی این روزها فقط در 3 سالن و در سانس های فوق العاده در شهر تهران و در 10 سالن سینمایی در شهرستان ها اکران می شود.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به شروع ایام محرم،گفت: از روز شنبه اول مهرماه فیلم سینمایی "اکسیدان" و "نهنگ عنبر2" در سینماهای کشور اکران نخواهند شد و همچنین طرح نیم بها بودن بلیت ها هم تا آخر هفته ی دفاع مقدس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده

جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده