مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 16:102017-09-22سياسي

عشق امام حسین(ع) رمز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی ایران است


امام جمعه یزد با بیان این که دشمنان از وحدت و پیشرفت انقلاب اسلامی عامل اصلی عصبانیت مستکبران است، گفت: عشق به امام حسین(ع) رمز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی ایران است.

- عشق امام حسین(ع) رمز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی ایران است امام جمعه یزد با بیان این که دشمنان از وحدت و پیشرفت انقلاب اسلامی عامل اصلی عصبانیت مستکبران است، گفت: عشق به امام حسین(ع) رمز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه های این هفته 31 شهریورماه نماز جمعه شهرستان یزد با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: انسان های مومن حتی در زمان تنگ دستی تقوا را در اولویت رفتاری خود قرار می دهند.

وی بیان حقیقت در هر شرایط را از جمله ویژگی انسان های مومن دانست و خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) به مومنان سفارش کرده پیش از انجام هر کاری عواقب آن را بررسی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تدبیر و سنجش پیش از انجام هر کاری را یکی از مهم ترین ویژگی انسان های مومن برشمرد و افزود: تدبیر انسان ها در برابر پشیمانی بیمه می کند.

ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که فرهنگ عاشورا رمز پیروزی انقلاب اسلامی و انسان های مومن در برابر کفار است، گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و کربلا ارزش های انقلاب را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق امام حسین(ع) رمز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی ایران است

عشق امام حسین(ع) رمز پیروزی و اقتدار نظام اسلامی ایران است