مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 15:502017-09-22سياسي

یاوه گویی ترامپ به علت شکست در خاورمیانه است


علت سخنان نامعقول، گستاخانه و توهین آمیز و یاوه گویی ها از سوی ترامپ علیه ایران شکست های پی درپی در خاورمیانه به ویژه در کشورهای عراق و سوریه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدعلی اصغر حسینی ظهر امروز جمعه، 31 شهریورماه در خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به آغاز ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر افزود: خوبی ها، نیکی ها و مقابله با منکرات با اجرای امر به معروف ونهی از منکر در جامعه ترویج پیدا می کند.

وی با اشاره به این که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است و مختص به گروه و عده خاصی نیست، تصریح کرد: در جامعه ای که به امر به معروف و نهی از منکر عمل شود، سالم و امن خواهد بود.

امام جمعه یاسوج با گرامی داشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: استکبار جهانی که از نظام و انقلاب اسلامی سیلی خورده بود برای مقابله با آن جنگ هشت ساله را با حمایت از رژیم بعث عراق بر ایران اسلامی تحمیل کرد.

حسینی تصریح کرد: در جنگ تحمیلی خون های زیادی تقدیم انقلاب اسلامی شد و با مقاومت جانانه ملت ایران سیلی محکمی به یاوه گویان زده شد.

وی با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل ادامه داد: همه مسئولان کشور پاسخ دندان شکنی به این سخنان دادند و دلیل بیان این سخنان شکست های متعدد در منطقه خاورمیانه بخصوص عراق و سوریه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوه گویی ترامپ به علت شکست در خاورمیانه است

یاوه گویی ترامپ به علت شکست در خاورمیانه است