مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 14:402017-09-22سياسي

امام جمعه تبریز:
 ترامپ در برابر ملت ایران درمانده شده،یاوه گویی می کند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تاکید کرد: درماندگی و عاجز بودن در برابر ملت ایران، دلایل یاوه گویی های ترامپ است.

- امام جمعه تبریز: ترامپ در برابر ملت ایران درمانده شده،یاوه گویی می کند نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز تاکید کرد: درماندگی و عاجز بودن در برابر ملت ایران، دلایل یاوه گویی های ترامپ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز در خصوص منویات رهبری در برابر یاوه گویی های ترامپ، تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، سخنان ترامپ برای ملت آمریکا افتخار آمیز نیست و نخبگان این کشور باید از این سخنان احساس شرم داشته باشند.

وی با بیان این که ملت قهرمان ایران نشان داده که زیر بار زور، ظلم و ستم آمریکا نمی رود، افزود: مقام معظم رهبری در ارتباط با برجام تذکر دادند که آمریکا بدعهد است.

معتقدم ملت ایران نیز نباید به آمریکا اعتماد کند و آمریکا باید بداند که ملت قهرمان ایران بر مواضع خود قدرتمندانه ایستاده است.

آل هاشم با تاکید بر رواج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، اظهار کرد: تذکر در خصوص رعایت عفاف و حجاب در جامعه بر همگان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز:
 ترامپ در برابر ملت ایران درمانده شده،یاوه گویی می کند

امام جمعه تبریز:
 ترامپ در برابر ملت ایران درمانده شده،یاوه گویی می کند