مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 13:452017-09-22اقتصادي

تلاش برای اتصال 2 میلیون خانه خالی به افراد فاقد مسکن


در روزهای اخیر مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن با حضور وزیر راه و شهرسازی راه اندازی شد که هدف آن رشد فناوریهای نوین در حوزه مسکن و ساختمان است و در گام اول اتصال 2 میلیون خانه خالی با افراد فاقد مسکن را در دستور کار قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت راه و شهرسازی استفاده از ابزارها و فناوریهای نوین را در دستور کار خود قرار داده است.

بعد از آنکه این وزارتخانه سود تسهیلات مسکن یکم بانک مسکن را به 9.

5 درصد کاهش داد، در روزهای اخیر مرکز توسعه فناوریهای نوین بانک مسکن را راه اندازی کرد که به گفته مدیرعامل آن قرار است به عنوان بازوی اجرایی بانک و دولت عمل کرده و مشکلات مطرح شده را از این طریق راحت تر برطرف کند.

همچنین عباس آخوندی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ در مراسم افتتاح اظهار کرد: کاری که مرکز توسعه کارآفرینی بانک مسکن انجام می دهد این است که برای مسایل ملی که ما داریم چه در حوزه مسکن و شهرسازی مانند بازآفرینی شهری، بافت های فرسوده و بافت های حاشیه ای و همچنین در حوزه فناوری های نوینی که در تمامی حوزه های حمل و نقلی اعم از جاده ای، ریلی، هوایی، دریایی، حمل و نقل ترکیبی، حمل و نقل ملی و حمل و نقل بین المللی مسائل را مطرح و تبدیل به ایده می کند و ایده ها را نیز به صورت محصول و راه حل ارایه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اتصال 2 میلیون خانه خالی به افراد فاقد مسکن

تلاش برای اتصال 2 میلیون خانه خالی به افراد فاقد مسکن