مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 12:402017-09-22سياسي

رقابت جهانی، این بار برای تربیت متخصصان هوایی ایران


شرکت فرودگاه های ایران که برنامه تربیت مدیران آینده فرودگاهی ایران را در دستور کار قرار داده، باید نسبت به انتخاب میان کشورها و شرکت های خارجی داوطلب برای آموزش نیروهای انسانی ایرانی آماده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند هفته پس از آنکه یک شرکت کره ای اعلام کرده بود قصد دارد به نیروهای ایرانی در حوزه فرودگاهی آموزش دهد، حالا یک شرکت فرانسوی نیز اعلام کرده قصد دارد برای آموزش نیروهای ایرانی برنامه ای قطعی ارائه کند.

طبق اعلام شرکت فرودگاه ها، با رسیدن پروژه تربیت نسل آینده مدیران فرودگاهی ایران (اینگام) به مرحله انتخاب کانون توسعه برای ارائه آموزش های تخصصی یک گروه از دانشگاه هوانوردی ENAC فرانسه با سرپرستی مدیر همکاری های بین المللی این دانشگاه طرح آموزشی پیشنهادی خود را ارائه کردند.

این هیئت پیش از ارائه طرح خود با رحمت اله مه آبادی - رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت - دیدار کردند و در رابطه با مسائل آموزشی روز بین المللی و انتظارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی به گفت وگو پرداختند.

قبل از این نیز یک هیئت آموزشی از کره جنوبی طرح پیشنهادی خود را ارائه کرده بود که به این ترتیب روند بررسی سنجش کیفیت و اولویت های آموزشی مورد نظر شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با ادامه دریافت حضوری این طرح های پیشنهادی از سوی مراکز آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت جهانی، این بار برای تربیت متخصصان هوایی ایران

رقابت جهانی، این بار برای تربیت متخصصان هوایی ایران