مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 11:552017-09-22اقتصادي

قبول فرهنگ ترجیح ریل به خودرو/ شهرسازی ریل پایه را در دستور کار داریم


وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونان خود در حوزه مسکن و شهرسازی صبح امروز با حضور در مترو شهری پایتخت و استفاده از این وسیله حمل و نقلی، در حرکت عمومی روز جهانی بدون خودرو شرکت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس آخوندی صبح امروز 31 شهریورماه با حضور در ایستگاه مترو قیطریه از این مدل حمل و نقل درون شهری پاک استفاده و در پویش جهانی روز جهانی روز بدون خودرو شرکت کرد.

وزیر راه و شهرسازی حرکت خود را از ایستگاه مترو قیطریه آغاز کرد و پس از پیاده شدن در ایستگاه 15 خرداد همراه با تعدادی از معاونان خود به صورت پیاده از محله های باب همایون، صوراسرافیل، ناصرخسرو، مروی، بازارچه عودلاجان و خیابان 15 خرداد بازدید کرد.

برگزاری آیین حرکت عمومی بدون خودرو در روز جهانی بدون خودرو در ایران، به همت وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و شهرداری تهران برگزار می شود.

آخوندی در جریان استفاده از مترو با مردم و مسافران به گپ و گفت پرداخت و از نزدیک در جریان نظرات آنها در مورد ترددهای روزانه، میزان رضایت مردم از حمل و نقل عمومی و ترافیک معابر عبوری موردتردد روزانه آنها قرار گرفت.

وی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون شهرسازی به صورت خودرو محور انجام می شده و ما شهرسازی ریل پایه را در دستور کار قرار داده و ترغیب می کنیم که در این خصوص، دو دهه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبول فرهنگ ترجیح ریل به خودرو/ شهرسازی ریل پایه را در دستور کار داریم

قبول فرهنگ ترجیح ریل به خودرو/ شهرسازی ریل پایه را در دستور کار داریم