مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 11:102017-09-22سياسي

توصیه های پلیس به عزاداران حسینی


نیروی انتظامی با صدور اطلاعیه ای فرا رسیدن ماه محرم؛ شهادت مظلومانه اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش را به ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: " السلام علیک یا اباعبدالله الحسین(ع) "محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

" حضرت امام خمینی(ره) محرم؛ ماه بصیرت، شکوفایی معنوی، سوگواری خردمندانه و ماه عشق الهی است.

ماه رشد و بالندگی و اندیشیدن ، مدرسه عشقی که باید در آن درس چگونه زیستن آموخت و عاشورا؛ نقطه عطف شجاعت، شکیبایی، ذلت گریزی و ستم ستیزی در مسیر پرفراز و نشیب تاریخ اسلام است.

عاشورا ؛ تصویری از مظلومانه ترین و جانگدازترین واقعیت در حیات بشری است که در آن، درس مبارزه با "خودپرستی"، "ظلم" و "خودکامگی" با خون نگاشته شد.

آنچه در محرم به وقوع پیوست، تنها یک واقعه نیست، بلکه رخداد "عاشورا"، نقشه راه حیات سعادتمندانه و جاودانگی و سرمشقی برای ظلم ستیزی و مظلوم یاری است.

این اطلاعیه می افزاید؛ حال و هوای محرم الحرام و دهه حماسی عاشورا، دل عاشقان اباعبدالله (ع) را بی تاب کرده و دل سوختگان و شیفتگان مکتب حسینی( ع ) در لبیک به ندای "هل من ناصر ینصرنی" به سوگ و ماتم می نشینند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس به عزاداران حسینی

توصیه های پلیس به عزاداران حسینی