مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 11:002017-09-22سياسي

پیام تسلیت دبیرخانه خبرگان در پی درگذشت آیت الله راستی کاشانی


دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی، ارتحال آیت الله راستی کاشانی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن کامل این پیام به شرح زیر است: ارتحال عالم فرزانه و مبارز انقلابی حضرت آیت الله حاج شیخ حسین راستی کاشانی، نماینده دوره اول و دوم مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف و تأثر گردید.

آن عالم جلیل القدر، عمر پربرکت خویش را صرف ترویج معارف علوم آل محمد(ص) و حضور در عرصه های مختلف خدمت به اسلام و نظام اسلامی نمود و اشتغال به درس و علوم دینی، ایشان را از مبارزه بر ضد طاغوت بازنداشت.

وی از نخستین روزهای نهضت، به جمع مبارزان پیوست و همواره با اطاعت و پیروی از امام راحل(ره) به افشاگری ماهیت شوم خاندان پهلوی و تلاش برای استقرار نظامی اسلامی با بهره گیری از معارف اهل بیت علیهم السلام پرداخت و پس از پیروزی انقلاب نیز از هیچ تلاشی جهت تثبیت پایه های حکومت اسلامی و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری دریغ نورزید.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، ضمن تعزیت این ضایعه مؤلمه به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و محضر مبارک مقام معظم رهبری مد ظله العالی ، مراجع معظم تقلید، علمای اعلام و طلاب حوزه های علمیه، نمایندگان محترم مجلس خبرگان رهبری، علاقمندان و بیت مکرم آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رحمت و رضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت دبیرخانه خبرگان در پی درگذشت آیت الله راستی کاشانی

پیام تسلیت دبیرخانه خبرگان در پی درگذشت آیت الله راستی کاشانی