مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 10:552017-09-22سياسي

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد:
 استفاده از طلبه های جوان در هیئت های مذهبی


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که شور حسینی باید آمیخته با شعور حسینی باشد، بر استفاده از طلبه های جوان در سطح هیئت ها تاکید کرد.

- نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: استفاده از طلبه های جوان در هیئت های مذهبی نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که شور حسینی باید آمیخته با شعور حسینی باشد، بر استفاده از طلبه های جوان در سطح هیئت ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیداحمد میرعمادی در همایش عاشوراییان، ویژه مسئولان و مداحان هیئات مذهبی خرم آباد، که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در بزرگی و اهمیت زمین کربلا همین بس که عظمت و بزرگی کعبه، به عظمت و بزرگی کربلاست.

میرعمادی، مسئولان و مداحان هیئات مذهبی را پرچم داران امام حسین(ع) دانست و گفت: مسئولان و مداحان هیئات چراغ امام حسین(ع) را زنده نگه می دارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام در خصوص ویژگی های امام حسین(ع) تصریح کرد: بنابر حدیث پبامبر اسلام شفا در خاک امام حسین(ع) است، اجابت دعا در تحت قبه و زیر گنبدش است و امامت از نسل امام حسین(ع) است.

وی با ابراز رضایت از برگزاری منظم جلسات عزاداری هیئات و به کارگیری اشعار و محتوای مناسب با محوریت عاشورا، تاکید کرد: شور حسینی باید آمیخته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد:
 استفاده از طلبه های جوان در هیئت های مذهبی

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد:
 استفاده از طلبه های جوان در هیئت های مذهبی