مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 10:252017-09-22اقتصادي

احتمال لغو ممنوعیت صادرات پیاز زعفران


مجری طرح ملی توسعه گیاهان دارویی وزارت جهاد با بیان اینکه صادرات پیاز زعفران باید آزاد شود، گفت:وزارت جهاد کشاورزی دیدگاه های نوین و برنامه های جدیدی در این زمینه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر؛ بحث قاچاق پیاز زعفران مدت هاست بر سر زبانها افتاده و عده زیادی را نگران آینده این محصول با ارزش کشورمان کرده است؛ کارشناسان و مسئولان مختلف طی این سالها راهکارهای متفاوتی را در این زمینه ارائه کرده اند.

در این میان وزارت جهاد کشاورزی که هیچ گاه به اظهارنظر جدی در این زمینه نپرداخته و راهکاری را نیز ارائه نکرده بود، دیدگاه های نوینی را مطرح ساخته که کمتر کسی انتظار شنیدن چنین دیدگاهی را از وزارت خانه مذکور داشته باشد.

در همین راستا خبرنگار مهر گفتگویی را با پیمان یوسفی آذر، مشاور وزیر و مجری طرح ملی توسعه گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی انجام داده که مشروح آن از نظرتان می گذرد:*آقای یوسفی آذر اخیرا مباحث زیادی پیرامون قاچاق پیاز زعفران از کشور به راه افتاده و کمتر پیش آمده وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه اظهارنظری کند؛ شما به عنوان مجری طرح ملی توسعه گیاهان دارویی چه نظری در این زمینه دارید؟ - بنده موافق صادرات پیاز زعفران از کشور هستم و ممنوعیت ها و محدودیت های موجود در این زمینه باید لغو و سیاست گذاری هایی که مربوط به حدود 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال لغو ممنوعیت صادرات پیاز زعفران

احتمال لغو ممنوعیت صادرات پیاز زعفران