مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1396 ساعت 08:402017-09-22اجتماعي

حضور محیط بانان از اول مهر در مدارس/ دور جدید پایش منابع آلاینده تهران


رییس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه کارشناسان و محیط بانان از اول مهر در مدارس حضور می یابند، گفت: با مناطق آموزشی 6، 8 و 11 هماهنگی های کامل برای ارایه آموزش های زیست محیطی صورت گرفته است.

- با سایر مناطق نیز در حال هماهنگی هستیم.

محمدحسین بازگیر در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه دانش آموزان حق دارند اطلاعات مفیدی از زیست بوم و محیط زیست اطراف خود داشته باشند، اظهار کرد: جلساتی با مدیران اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در مورد آموزش های محیط زیستی به دانش آموزان و معلمان برگزار شده است.

هدف ما از حضور در مدارس این است که دانش آموزان با مسائل و مشکلات زیست محیطی شهر و کشور خود آشنا شوند و به اندازه خود قدمی برای رفع این مشکلات بردارند.

وی افزود: امیدواریم امسال با همکاری آموزش و پرورش طرح ساعتی با محیط بانان و آموزش های زیست محیطی به دانش آموزان منظم تر و جامع تر از گذشته انجام شود تا دانش آموزان دغدغه ی محیط زیست داشته باشند.

رییس اداره محیط زیست شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه شش ماه دوم سال با پدیده وارونگی دما و شلوغ تر شدن شهر روبه رو خواهیم بود، گفت: در این راستا اداره محیط زیست شهر تهران از ابتدای فصل پاییز برنامه جدید پایش منابع تولید آلایندگی در شهر تهران را آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور محیط بانان از اول مهر در مدارس/ دور جدید پایش منابع آلاینده تهران

حضور محیط بانان از اول مهر در مدارس/ دور جدید پایش منابع آلاینده تهران