مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 20:252017-09-21بين الملل

روابط اقتصادی با میانمار قطع شود


قطع روابط تجاری با میانمار به صورت نمادین، دیگر کشورهای اسلامی را هم ترغیب خواهد کرد تا با این جریان بازدارنده همسو شوند و میانمار را تحت فشار سیاسی و اقتصادی قرار دهند.

- یلدا راهدار در گفت وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: روابط تجاری و اقتصادی ایران با کشور میانمار کم است و به تنهایی نمی توانیم فشار سیاسی وارد کنیم اما با قطع همین روابط تجاری به صورت نمادین می توان باعث شد سایر کشورها به ویژه کشورهای مسلمان نیز رابطه خود را با این کشور قطع کنند و بر آنها فشار اقتصادی و سیاسی وارد کرد.

وی افزود: در حال حاضر به غیر از کشورهای مسلمان سایر کشورها نیز به این موضوع حساسیت نشان می دهند و فشارها پیرامون اقدامات کشور میانمار علیه مسلمانان بیشتر شده است.

رییس کمیسیون رقابت و خصوصی سازی اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه مسلمانان میانمار در بنگلادش وضعیت مناسبی ندارند ادامه داد: با توجه به اینکه خود کشور بنگلادش شرایط اقتصادی مناسبی ندارد اما با این وجود مسلمانان میانمار را جای داده است.

باید به مسلمانان به نحوی کمک شود تا شرایط بهتری برای آنها فراهم آید.

راهدار با تاکید بر اینکه معاملات اقتصادی و تجاری زیادی با میانمار نداریم گفت: علاوه بر قطع روابط خود می توانیم سایر کشورهای اسلامی را نیز برای ساماندهی شرایط مسلمانان میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط اقتصادی با میانمار قطع شود

روابط اقتصادی با میانمار قطع شود