مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 14:052017-09-21ورزشي

دومین شکست تیم ملی والیبال بانوان مقابل کره شمالی


تیم ملی والیبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی قهرمانی زنان جهان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کره شمالی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی بانوان ایران در دومین مسابقه خود در انتخابی قهرمانی زنان جهان در تایلند به مصاف کره شمالی رفت.

مهسا صابری، شبنم علیخانی، مینا روستا، هاله متقیان، مهسا کدخدا، فاطمه امینی و تهمینه درگزنی ترکیب آغازین ایران در این دیدار بودند.

ایران با ترکیب جوان خود در حالی پا به زمین گذاشت که ست اول را با رقابتی نزدیک 25 بر 23 مغلوب شد اما اختلاف امتیاز در ست دوم تقریباً دو برابر بود و تیم ملی ایران با اشتباهات مکرر نتوانست به بازی برسد و 25 بر 11 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

تیم ملی بانوان ایران در ست سوم درصدد جبران دو ست قبلی برآمد و با شروع خوب پایاپای با کره شمالی پیش رفتند و تا امتیاز 5-5 مساوی بودند و اما در ادامه کره ای ها با زدن سرویس هایی با سرعت بالا کار دریافت بانوان ایران را با مشکل روبرو کردند تا در نهایت این ست را هم 25 بر 18 به سود خود به پایان برسانند.

تیم ملی والیبال بانوان ایران با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25- 23، 25-18 و 25- 18 مقابل کره شمالی شکست خورد.

تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در رقابت های انتخابی زنان جهان عصر فردا از ساعت 14:45 به وقت ایران به دیدار کره جنوبی خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین شکست تیم ملی والیبال بانوان مقابل کره شمالی

دومین شکست تیم ملی والیبال بانوان مقابل کره شمالی