مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 10:252017-09-21اجتماعي

اعمال محدودیت ترافیکی جاده ها در روزهای پایانی شهریور


در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 31 شهریور تا ساعت 2 بامداد روز شنبه اول مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد و همچنین از ساعت 15 تا 24 روز شنبه اول مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

- محور سیرجان-بندرعباس، واقع در استان کرمان، از روز 1 تیر لغایت 1 دی 96، از ساعت 7 الی 18، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعویض روکش آسفالت، کیلومتر 65 الی 71، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین باند قدیم سیرجان-بندرعباس به صورت دوطرفه انجام می شود.

محور کندوان (حدفاصل چالوس تا دهانه شمالی تونل کندوان ) واقع در استان مازندران، از مورخ 2 مهر لغایت 30 مهر از ساعت 2 بامداد لغایت 12 ظهر روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت کیلومتر 0 الی 80 تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور هراز (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم ) واقع در استان مازندران، از مورخ 2 مهر لغایت 30 مهر از ساعت 2 بامداد لغایت 12 ظهر روزهای یکشنبه، دوشنبه ، سه شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در کیلومتر 0 الی 103 تردد همزمان با اجرای عملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت ترافیکی جاده ها در روزهای پایانی شهریور

اعمال محدودیت ترافیکی جاده ها در روزهای پایانی شهریور