مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1396 ساعت 09:052017-09-21اجتماعي

کاهش زمان روند واگذاری کودکان به خانواده های متقاضی «فرزندخواندگی» به 3 ماه


1350 خانواده در استان تهران متقاضی فرزندخواندگی هستند این در حالیست که در یک سال گذشته 551 کودک به خانواده های متقاضی واگذار شده است.

- کاهش زمان روند واگذاری کودکان به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی به 3 ماه مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: 1350 خانواده در استان تهران متقاضی فرزندخواندگی هستند این در حالیست که در یک سال گذشته 551 کودک به خانواده های متقاضی واگذار شده است.

اصغر باقری در گفت وگو با ایسنا، با بیان آنکه در شش ماه اول سال جاری نیز 220 کودک به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی واگذار شده است افزود: در حال حاضر تعداد پشت نوبتی های متقاضی فرزندخواندگی کاهش یافته، این درحالیست که در گذشته روند واگذاری کودکان به خانواده های متقاضی بیش از یک سال طول می کشید اما اکنون این زمان به 3 ماه رسیده است.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان تهران در حال حاضر 4021 کودک در مراکز شبه خانواده نگهداری می شوند و 90 درصد خانواده ها نیز خواستار سرپرستی دختران آن هم در سنین پایین هستند که این موضوع کار بهزیستی را برای واگذاری فرزند سخت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی یک هفته گذشته از سامانه فرزند خواندگی نیز رونمایی شد که از طریق آن دیگر نیازی به مراجعه مکرر به بهزیستی و یا صرف هزینه و زمان طولانی نیست و امکان گزارش دهی و دستیابی به سوابق متقاضیان برای فرز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان روند واگذاری کودکان به خانواده های متقاضی «فرزندخواندگی» به 3 ماه

کاهش زمان روند واگذاری کودکان به خانواده های متقاضی «فرزندخواندگی» به 3 ماه