مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 23:252017-09-20ورزشي

خرمگاه: قبح ها شکسته شد، باید می رفتیم


اگر بازی را برده بویدم، مطمئنا این هوادار از ما حمایت می کرد؛ ما مثل یک سرباز تا آخرین قطره خون خود کاری را خواستیم انجام دهیم تا بهترین عملکرد را ارائه دهیم؛ - اما به این نتیجه رسیدیم که شرایط ماندن ما به نفع استقلال نیست.

مربی استقلال معتقد است شرایط به گونه ای شده بود که باید از این تیم می رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"ورزش سه"، محمد خرمگاه بعد از دیدار با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر واقعیت فوتبال بود، ما باید برابر ذوب برنده می شدیم؛ باید برویم، بنشینیم و ببینیم؛ اما فکر می کنم گلی که خوردیم آفساید بود.

او ادامه داد: شرایط خوبی داشتیم ولی دقیقه 77 که گل خوردیم، انرژی منفی به بازیکنان آمد؛ متاسفانه طرفداران ما انرژی منفی دادند و بعد از آن بازیکنان نتوانستند عملکرد واقعی خود را به نمایش بگذارند و دیدیم هفت، هشت توپ لو دادند؛ به این نتیجه رسیدیم که شرایط برای کار کردن سخت است و باید به این بچه ها و هواداران کمک کنیم؛ فکر می کنم آقای منصوریان هم در کنفرانس عنوان کرده قطع همکاری کنیم.

مربی استقلال اضافه کرد: از نظر اصول اخلاقی وقتی علی آقا(منصوریان) نیست، من هم نباید باشم؛ کاری را می کنیم که به نفع استقلال باشد؛ امیدوار هستم این هواداران روزهای خوشی را ببینند؛ قبل از مسابقه هم گفتم شرایط سختی را گذراندیم چون در یک پست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرمگاه: قبح ها شکسته شد، باید می رفتیم

خرمگاه: قبح ها شکسته شد، باید می رفتیم