مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 23:002017-09-20بين الملل

پاسخ فرودگاه امام به ادعاهای عجیب توریست روس!


چند روز قبل فیلمی از توریست روسی در فرودگاه امام خمینی (ره) منتشر شد که وی در آن ادعا می کرد مجبور شده در صف های چند ساعته بایستد و در زمان ارائه ی ویزا نیز مامور ایرانی توانایی تشخیص ویزای شینگن را نداشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توریست روس در این فیلم ادعا می کند وقتی به مامور چک پاسپورت ایرانی گفته که ویزای شینگن دارد این مامور به اشتباه شینگن را شهری در یک کشور اروپایی تصور کرده و از تایید آن ممانعت کرده است.

این توریست روسی همچنین با نگاهی انتقادی در این فیلم می گوید که اگر ایرانی ها قصد دارند نسبت به افزایش تعداد توریست های خارجی خود اقدام کنند با این زیرساخت ها به جایی نخواهند رسید، زیرا فرودگاه امام خمینی (ره) بدترین فرودگاهی است که این توریست تاکنون با آن مواجه شده است.

به دنبال این اتفاق کوروش فتاحی – سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) - در یادداشتی پاسخ هایی جدی به این توریست روسی داده و تقریبا تمامی ادعاهای او را تکذیب کرده است.

طبق توضیحات فتاحی سیستم گذرنامه ایران از کشورهای پیشرو در امور مرزی به حساب می آید به حدی که در حال لازم ایران عضو پایگاه اطلاعات سیستم PKD است.

در کنار آن ایران در حوزه پاسپورت های الکترونیکی نیز از سال ها پیش جزو کشورهای پیشرو به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ فرودگاه امام به ادعاهای عجیب توریست روس!

پاسخ فرودگاه امام به ادعاهای عجیب توریست روس!