مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 22:252017-09-20اقتصادي

توقف توزیع اسکناس 5000 ریالی تا پایان سال


مدیر کل ریالی و نشر بانک مرکزی با اشاره به توقف انتشار اسکناس های 5000 ریالی گفت: موجودی اسکناس های 5000 ریالی بانک مرکزی تا پایان امسال به اتمام می رسد.

- او با اشاره به وجود توافقات نظامی و امنیتی میان ایران و اقلیم کردستان عراق خاطرنشان کرد: جدایی اقلیم کردستان از خاک عراق به مفهوم پایان یافتن تمام این توافقات خواهد بود و پس از آن ایران در چهارچوب تأمین امنیت مرزهای مشترک در رویکرد خود برای مقابله با حضور و فعالیت ضدانقلاب ایرانی که در مناطقی از کردستان عراق تردد دارند، به صورت جدی تجدید نظر می کند و با شیوه های کاملاً متفاوت نسبت به گذشته رفتار خواهد کرد.

سخنان جهانگیری درباره جوانان و نقش فراموش شده دولت؛ برای اثبات این مسأله به ترکیب وزیران فعلی کابینه دوازدهم نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چه تعدادی از آنها سابقه چندین دوره وزارت یا مسئولیت های متعددی نظیر نمایندگی مجلس و .

داشته اند.

نمی خواهیم بگوییم از بین افراد بی تجربه باید وزیران و مدیران ارشد را انتخاب کرد، اما در حقیقت مجالی برای جوانان فراهم نشده است تا سلسه مراتب مدیریتی را طی کنند و بتوانند مسئولیت های سنگین بر عهده بگیرند.

فرمانده معظم کل قوا در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی؛ ایشان در همین خصوص به گستاخی و وقاحت آمریکا در قضیه برجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف توزیع اسکناس 5000 ریالی تا پایان سال

توقف توزیع اسکناس 5000 ریالی تا پایان سال