مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 20:102017-09-20فناوري

ارائه محدود اینترنت رایگان در مکان های عمومی/ایجاد نمایشگاه دائمی 5G


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، فناوری اطلاعات باید رشد پنج برابری داشته باشد، پیشنهاد کرد نمایشگاهی دائمی برای ارائه خدمات 5G در حوزه های مختلف ایجاد شده و همچنین اپراتورها حجم محدودی از اینترنت رایگان را در مکان های .

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه، فناوری اطلاعات باید رشد پنج برابری داشته باشد، پیشنهاد کرد نمایشگاهی دائمی برای ارائه خدمات 5G در حوزه های مختلف ایجاد شده و همچنین اپراتورها حجم محدودی از اینترنت رایگان را در مکان های عمومی به مشترکان ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در گردهمایی فرصت های اقتصادی نسل 5 و اولین آزمایش شبکه کامل 5 G در کشور، با بیان اینکه کشورهای مختلف دنیا در توسعه فناوری اطلاعات عمدتا یک برنامه استراتژی دارند که توسعه را شکل می دهد، گفت: امروز توسعه تکنولوژی با توسعه فرهنگ همسان و همزمان شده است.

نمی توان بخشی از توسعه را انجام داد و از بخش های دیگر غافل شد زیرا آسیب های فراوانی دارد.

وی با اشاره به توسعه فناوری G 5 اظهار کرد: با آمدن G 5 بخش اعظمی از خدمات سنتی در حال تبدیل به خدمات نوین هستند و ما شاهد کاهش تاخیر و افزایش پهنای باند هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه محدود اینترنت رایگان در مکان های عمومی/ایجاد نمایشگاه دائمی 5G

ارائه محدود اینترنت رایگان در مکان های عمومی/ایجاد نمایشگاه دائمی 5G