مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 17:252017-09-20اقتصادي

از 1600 هزار دست فروش زن مترو تنها حدود 300 نفر تهرانی هستند


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: پیشنهاد کردیم در جهت ساماندهی، دستفروشان زن مترو تحت حمایت ستاد توانمند سازی قرار بگیرند ولی طبق آمار ستاد توانمندسازی از 1600هزار نفر دست فروش زن مترو تنها حدود 300 نفر تهرانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،محمد احمدی بافنده در حاشیه بازدید از نمایشگاه زنان و تولید ملی با اشاره به ظرفیت هایی همچون ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) گفت: صحبت هایی در این خصوص با ستاد توانمند سازی شهرداری انجام شده است تا از ظرفیت ایستگاه های مترو برای زنان سرپرست خانوار یا بی سرپرست و بد سرپرست استفاده شود.

وی ضمن اشاره به اینکه دست فروشان مترو حاضر به فعالیت در غرفه های ثابت نیستند، گفت: اعتقاد این گروه بر این است که کار در مترو درآمد بیشتری از غرفه ها برایشان ایجاد کرده است و به همین دلیل حاضر به همکاری نمی شوند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران، اقدامات ستاد توانمند سازی شهرداری تهران و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار و حمایت هایی که از این قشر صورت گرفته را مثبت ارزیابی و تصریح کرد: کاری که شهرداری شروع کرده، ایده خوبی است که باید تقویت بشود نباید مردم ما به خاطر گرسنگی تن به هر کاری بدهند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 1600 هزار دست فروش زن مترو تنها حدود 300 نفر تهرانی هستند

از 1600 هزار دست فروش زن مترو تنها حدود 300 نفر تهرانی هستند