مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 16:212017-09-20سياسي

عکاسان خبری و خبرنگاران برای محکومیت جنایت علیه مسلمانان میانمار تجمع می کنند


تجمع عکاسان و خبرنگاران فردا (پنج شنبه) ساعت 15 در حیاط حوزه هنری به منظور محکومیت جنایت علیه مسلمانان میانمار برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه جامعه "، جمع زیادی از عکاسان و خبرنگاران فردا (پنج شنبه) در حیاط حوزه هنری برای محکومیت جنایت علیه مسلمانان میانمار گرد یکدیگر می آیند.

روابط عمومی این تجمع بیانیه ای صادر کرد که بدین شرح است: همکاران عکاس و خبرنگار عزیز؛ همیشه گوشها و چشمهای شنوا و بینای ما در کاستن آلام بشر نقش یگانه ای را ایفا کرده است.

چرا باید منتظر نهاد ها بمانیم وقتی زودتر از همه دردها را میبینم و برای برطرف کردن آن در کنار هم جمع می شویم؟ قطره هایمان در کنار یکدیگر جمع شده تا موجی شود و بر سر گوش های سنگین نهاد های مدعی و متولی دفاع از حقوق بشر فرود آید.

همین که قرار است بیانیه مان در سازمان ملل متحد قرائت شود یعنی توانستیم گامی برداریم و این گام ها بدون شک موثر خواهد بود.

برای تاثیر گذاری بیشترِ قرائت بیانیه امضا شده توسط ما عکاسان و خبرنگاران در سازمان ملل متحد، بهتر است همگی جمع شویم و با ثبت عکس این جمعیت به همراه کتیبه بیانیه برای حمایت مظلومیت مسلمانان میانمار علاوه بر ابطال ادعای مجازی بودن آن، در تاریخ تصویری حافظه بشری جاودانه شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسان خبری و خبرنگاران برای محکومیت جنایت علیه مسلمانان میانمار تجمع می کنند

عکاسان خبری و خبرنگاران برای محکومیت جنایت علیه مسلمانان میانمار تجمع می کنند