مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 15:452017-09-20بين الملل

رحیمی: ادبیات ترامپ، ادبیات رژیم صهیونیستی است


رییس کمیته بین الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر این که «سخنان ترامپ موجب کاهش جایگاه آمریکا و در انزوا قرار گرفتن آن ها می شود» گفت: - رییس کمیته بین الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر این که سخنان ترامپ موجب کاهش جایگاه آمریکا و در انزوا قرار گرفتن آن ها می شود گفت: این نوع ادبیات نشان دهنده ضعف شدید مدیریت در آمریکا و کاخ سفید است و برای منافع اسراییل طراحی می شود.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سخنرانی ترامپ در سازمان ملل گفت: انتخاب ترامپ برای آمریکایی ها در داخل و خارج ایجاد هزینه کرده و به نوعی حیثیت و جایگاه آمریکا را در جهان دچار خدشه می کند، بخشی از رفتاری که ترامپ ظرف این ماه ها داشته مشابه همین سخنرانی اش در سازمان ملل متحد بوده است که تلاش می کند آن چه را که در گذشته اتفاق افتاده و تصمیم گیری های کارشناسی را زیر سوال ببرد.

وی افزود: بسیاری از حرف هایی که ترامپ در قبال ایران مطرح کرده، خیلی از کشورهای منصف و بی طرف می توانند قضاوت کنند که این ادبیات، لحن و دیدگاه آمریکایی ها نادرست است.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: ایران کشوری است که در خاورمیانه مستقل بوده، به خاک کسی تجاوز نکرده و قدرت دفاعی خود را براساس کنوانسیون های بین المللی افزایش می دهد و اساسی ترین چالشی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی: ادبیات ترامپ، ادبیات رژیم صهیونیستی است

رحیمی: ادبیات ترامپ، ادبیات رژیم صهیونیستی است