مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 15:352017-09-20سياسي

ادامه اجرای طرح "تحول سلامت" اولین اولویت تخصصی وزارت بهداشت در دولت دوازدهم


قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت از ضمیمه احکام وزرا که روز گذشته توسط رییس جمهور ابلاغ شد، به عنوان یکی از مهمترین اسناد برای تعیین نقشه راه آینده کشور یاد کرد.

- ادامه اجرای طرح "تحول سلامت" اولین اولویت تخصصی وزارت بهداشت در دولت دوازدهم قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت از ضمیمه احکام وزرا که روز گذشته توسط رییس جمهور ابلاغ شد، به عنوان یکی از مهمترین اسناد برای تعیین نقشه راه آینده کشور یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی اظهار داشت: هدف وزارت بهداشت این است که با توجه به تمام اسناد بالادستی از جمله سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، برنامه های توسعه کشور و احکام دائمی آن و برنامه رییس جمهور برای دولت دوازدهم، حرکت کند و در ایام کسب رای اعتماد، برنامه های دکتر هاشمی برای وزارت بهداشت در دولت دوازدهم، بیش از 95 درصد با اسناد بالادستی مطابقت داشت.

وی با اشاره به وجود 8 اولویت عمومی و 9 اولویت تخصصی در ضمیمه حکم ابلاغی رییس جمهور برای وزارت بهداشت، یادآور شد: اولین اولویت تخصصی در ضمیمه حکم وزارت بهداشت و در بندهای 6 گانه اولویت اجرایی دکتر هاشمی برای وزارت بهداشت در دولت دوازدهم، تاکید بر ادامه اجرای طرح تحول سلامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه اجرای طرح "تحول سلامت" اولین اولویت تخصصی وزارت بهداشت در دولت دوازدهم

ادامه اجرای طرح "تحول سلامت" اولین اولویت تخصصی وزارت بهداشت در دولت دوازدهم