مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 15:262017-09-20فرهنگي

اولین واکنش آبیار به معرفی فیلمش به اسکار/ نفس در ستایش صلح است


نرگس آبیار کارگردان نفس که به عنوان نماینده ایران در اسکار انتخاب شده است از اینکه به نقش زنان در سینمای ایران بیشتر توجه شده است ابراز خرسندی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، نرگس آبیار کارگردان فیلم سینمایی نفس که به عنوان نماینده سینمای ایران به نودمین دوره جایزه اسکار معرفی شده است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از این موضوع بسیار خوشحال هستم البته اگر این اتفاق برای هر کارگردان دیگر کشورم هم رخ می داد خوشحال می شدم.

وی با اشاره به اینکه معمولا جوایز و اتفاقاتی از این دست برای یک هنرمند بسیار ارزشمند و خوشحال کننده است، بیان کرد: من هم از این موضوع مستثنی نیستم و از این اتفاق خوشحالم.

از سوی دیگر امسال فیلم یک کارگردان زن به اسکار معرفی شده و این اتفاق مبارکی است بنابراین فکر می کنم به زنان اعتماد بیشتری شده، البته مشارکت زنان در حوزه های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به فیلم نفس و ظرفیت های موضوعی آن برای حضور در رقابت های جهانی به مهر گفت: این فیلم در ستایش تخیل و صلح است، همه ما در برهه ای از زندگی خود رویاها و تخیلاتی داشته ایم از همین رو ما در این فیلم رویاهای یک کودک را پی می گیریم که 2 اتفاق بزرگ اجتماعی و سیاسی را در زندگی خود می بیند و نگاه بی طرفانه و بدون قضاوتی به این موضوع دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکنش آبیار به معرفی فیلمش به اسکار/ نفس در ستایش صلح است

اولین واکنش آبیار به معرفی فیلمش به اسکار/ نفس در ستایش صلح است