مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1396 ساعت 15:052017-09-20فرهنگي

نامی که به این ساختمان اضافه شد!


در روزهایی که یک عضو شورای شهر جدید تهران یادآوری و تاکید می کند که ساختمان کنار تئاتر شهر طرح تبدیل به تکیه شهر را داشته است، به نظر می رسد متولیان ساختمان با تغییر نام تلاش می کنند چنین طرحی دوباره پیگیری نشود.

- پس از پیگیری هایی که خبرگزاری ایسنا از مدتی قبل درباره ساختمان آماده ی بهره برداری کنار تئاتر شهر داشت؛ یعنی ساختمانی که به جای پارکینگ تئاتر شهر و به بهانه ساخت مسجد بنا شد اما پس از پایان ساخت، نام مجتمع فرهنگی و مذهبی حضرت ولیعصر (عج) روی آن حک و گفته شد قرار است جنبه ی تجاری هم داشته باشد، احمد مسجدجامعی ـ وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو فعلی شورای اسلامی شهر تهران ـ در مراسم اختتامیه جشنواره نمایش های آیینی و سنتی اعلام کرد که این ساختمان قرار بوده "تکیه شهر" شود و نقشه های آن هنوز هم موجود است.

او همچنین تاکید کرد که امکان تغییراتی در سازه این بنا وجود دارد و هنوز می شود ساختمان را به تکیه شهر تبدیل کرد، تا جایی مناسب برای فعالیت های مذهبی و هنری باشد.

به گفته این عضو چند دوره شورای اسلامی شهر تهران، نخستین بار در سومین شورای شهر تهران این مساله مورد توجه قرار گرفت و پیشنهاد شد که در کنار تئاتر شهر، موزه تعزیه و تکیه شهر ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامی که به این ساختمان اضافه شد!

نامی که به این ساختمان اضافه شد!